Shop Mobile More Submit  Join Login
Trial by PSconcepts Trial by PSconcepts
Revolutionaries that opposed the Emperor's reign were often sentenced to a hearing in front of the Council of Truth, seated at the top of the Vehicle of Partition. Hearings often ended poorly, with victims brainwashed by the automated walkers many tools of destruction.........
Add a Comment:
 
:iconpimpslapped:
pimpslapped Featured By Owner Nov 3, 2013
it looks like it based off of the armored mech suit from the movie district 9
Reply
:iconwiledog:
wiledog Featured By Owner Aug 30, 2011
hectic!! nice concept!
Reply
:iconpsconcepts:
PSconcepts Featured By Owner Aug 30, 2011  Student Photographer
Thanks!
Reply
:iconbunetheburtango:
BuneTheBurtango Featured By Owner Aug 24, 2011  Hobbyist Digital Artist
Wicked.
Reply
:iconpsconcepts:
PSconcepts Featured By Owner Aug 25, 2011  Student Photographer
Thanks!
Reply
:iconantandr:
Antandr Featured By Owner Aug 23, 2011  Student Photographer
GLaDOS WITH LEGS :dummy:
very nice :clap:
Reply
:iconpsconcepts:
PSconcepts Featured By Owner Aug 23, 2011  Student Photographer
Thanks!
Reply
:iconphilippel:
philippeL Featured By Owner Aug 22, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Impressive bastard ;) Very realistic
Reply
:iconpsconcepts:
PSconcepts Featured By Owner Aug 23, 2011  Student Photographer
Thanks!
Reply
:iconphilippel:
philippeL Featured By Owner Aug 23, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Welcome!
Reply
:iconnomansnodead:
NOMANSNODEAD Featured By Owner Aug 21, 2011  Professional Digital Artist
nice one!
love the legs
Reply
:iconpsconcepts:
PSconcepts Featured By Owner Aug 21, 2011  Student Photographer
Thanks!
Reply
:iconnomansnodead:
NOMANSNODEAD Featured By Owner Aug 21, 2011  Professional Digital Artist
nope!
Reply
:iconscreenscan:
screenscan Featured By Owner Aug 21, 2011   Interface Designer
think those small feet can hold all of this weight????
dunno....

but great idea nonetheless!
:)
Reply
:iconpsconcepts:
PSconcepts Featured By Owner Aug 21, 2011  Student Photographer
Hahaha! Why the physics??? Cheers :)
Reply
:iconluciouslemons:
LuciousLemons Featured By Owner Aug 21, 2011
This is some scary shit. Love the look of the thing, but if it's function is as a mobile courtroom (not that the trials seem fair), you might want to make it look more polished. Maybe get rid of the dangly cables and add some intimidating banners.
Great work and escellent scale.
Reply
:iconpsconcepts:
PSconcepts Featured By Owner Aug 21, 2011  Student Photographer
Thanks! I had thought about the flags and all, but I wanted something that was slightly more menacing. After all, this vehicle probably wasn't designed specifically for trials....just adapted for the purpose if you know what I mean.
Reply
:icontdlob:
tdlob Featured By Owner Aug 21, 2011
OMFG!

THat's AWESUM! :iconmonkeyloveplz:
Reply
:iconpsconcepts:
PSconcepts Featured By Owner Aug 21, 2011  Student Photographer
GFMO!!!!!!
Reply
:icontdlob:
tdlob Featured By Owner Aug 21, 2011
GFMO?

Give
Future
Mothers
Ovaltine

?
Reply
:iconpsconcepts:
PSconcepts Featured By Owner Aug 21, 2011  Student Photographer
Nah...something annoying that i do sometimes.
Reply
:icontdlob:
tdlob Featured By Owner Aug 21, 2011
Hahaha! At least you are interacting with those who comment, most people just kinda write us off. (even though I know some of them are simply too busy)
Reply
:iconpsconcepts:
PSconcepts Featured By Owner Aug 21, 2011  Student Photographer
Yeah, I try my best to respond. Every comment helps!
Reply
:icontdlob:
tdlob Featured By Owner Aug 23, 2011
Ah, are you trying to build up your viewership numbers?
Reply
:iconpsconcepts:
PSconcepts Featured By Owner Aug 23, 2011  Student Photographer
Never really been that much of a goal, just like to share art most of the time.
Reply
(1 Reply)
:iconnewtman001:
newtman001 Featured By Owner Aug 21, 2011  Professional General Artist
DARK. I like this design muchly! You can go heavier on the sensor eyes at the "business end" - more of them, a couple of lights maybe, and MOAR tools on arms! Kinda like a dentists' tool rack gone horribly wrong...

I love this piece. That poor lil' guy doesn't stand a chance!
Reply
:iconpsconcepts:
PSconcepts Featured By Owner Aug 21, 2011  Student Photographer
Agreed. Shoulda added some more "tidbits" on the end. Maybe I'll find time to reload a better version. That guy has gotta be really lucky to find a way out.
Reply
:iconnewtman001:
newtman001 Featured By Owner Aug 22, 2011  Professional General Artist
Well, I'm excited to see what happens if/when you decide to polish this piece. If you do, it will be Well Worth It. Great work, man! Really powerful and evocative concept!
Reply
:iconpsconcepts:
PSconcepts Featured By Owner Aug 22, 2011  Student Photographer
Thanks!
Reply
:iconmatsucorp:
Matsucorp Featured By Owner Aug 21, 2011  Professional Artisan Crafter
Wow, thats a big bot!

M
Reply
:iconpsconcepts:
PSconcepts Featured By Owner Aug 21, 2011  Student Photographer
Indeed!
Reply
:iconexocolumn:
exocolumn Featured By Owner Aug 21, 2011
Great work!
Reply
:iconpsconcepts:
PSconcepts Featured By Owner Aug 21, 2011  Student Photographer
Thanks!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
August 20, 2011
Image Size
1.4 MB
Resolution
3508×2480
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
6,672 (3 today)
Favourites
225 (who?)
Comments
37
Downloads
127
×